Прочие элементы сцепления на Ford Transit (Форд Транзит)
Сортування:
Результати: 1 - 16 из 16
1 475 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 410 0091 00
- LuK
- Німеччина
SVHC: Не містить речовин SVHC!
2 460 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 418 0390 10
- LuK
- Німеччина
SVHC: Не містить речовин SVHC!
650 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 411011910
- LuK
- Німеччина
Кількість болтів: 8
SVHC: Не містить речовин SVHC!
SVHC: Не містить речовин SVHC!
305 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 410000510
- LuK
- Німеччина
SVHC: Не містить речовин SVHC!
560 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 1863 869 012
- SACHS
- Germany
Діаметр [мм]: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 28
Внутрішній діаметр: 16
Ширина (мм): 26
Конструкція підшипника: голковий підшипник
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
Зовнішній діаметр [мм]: 28
Внутрішній діаметр: 16
Ширина (мм): 26
Конструкція підшипника: голковий підшипник
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
230 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 01386
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Радіус [мм]: 50
Вид експлуатації: автоматично
Вага [кг]: 0.092
Необхідна кількість: 1
Вид експлуатації: автоматично
Вага [кг]: 0.092
Необхідна кількість: 1
1 105 ₴
завтра
- Артикул:
- 411 0120 10
- LuK
- Німеччина
Кількість болтів: 8
Профіль головки болта: внутрішній Torx
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Профіль головки болта: внутрішній Torx
SVHC: Не містить речовин SVHC!
200 ₴
завтра
- Артикул:
- 14408
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Вид експлуатації: автоматично
Вага [кг]: 0.092
Необхідна кількість: 1
Вага [кг]: 0.092
Необхідна кількість: 1
2 700 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 6270 600 002
- SACHS
- Germany
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього розташування керма
Тільки в поєднанні з: 3182 654 190
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
Тільки в поєднанні з: 3182 654 190
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
635 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 411 0143 10
- LuK
- Німеччина
Кількість болтів: 6
SVHC: Не містить речовин SVHC!
SVHC: Не містить речовин SVHC!
170 ₴
завтра
- Артикул:
- 1128791
- FORD